perjantai 2. toukokuuta 2014

Ja vesi kimmelsi

Muotilehdet eivät enää kiinnosta minua. Typeriä juttuja sivut täynnä. Hei, minun oma mielipiteeni vain! Miksi meidän tulisi noudattaa lehden antamia vinkkejä ja tehdä itsestämme "muottiin sopivia". Kysyn vain, miksi? Tämä saattaa tietysti kuulostaa vain nuoren naisen kapinoinnilta, jota kai sitten onkin, mutta siis ihan totta... Plaah.
 Jottei kirjoitukseni välittäisi vain nuoren naisen kapinointia, kirjoitan vielä hieman vedestä. Olen jälleen hurmaantunut veden tavasta kimmeltää auringon säteiden osuessa sen pintaan. Veden äärellä ajatukset sulautuvat yhdeksi vaaleaksi pilveksi, tuulenvireeksi, ja ikään kuin vain lentävät pois. Minä olen, tässä ja nyt, enkä vastaa mitään. Hymyilen vain.
                                 Silmänikin kimmeltävät.

IMG_5686 IMG_6169 IMG_6394 IMG_5683 IMG_6571

6 kommenttia:

  1. samaa mieltä tuosta muotilehtien ja muotimaailman typerästä hössötyksestä.

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia once again, sä kirjotat niin ihanasti. Puhut ihan asiaakin vielä :-). Ihana postaus :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos ihan hirmuisesti sinulle! Ihanaa kuulla :--)

      Poista
  3. Elämä on kerrassaan mystisen hullunkurista :) Hienoa, että oivallat sen jo nyt.

    VastaaPoista

Kiitos huomaavaisuudestasi :-)